Teresa Pągowska

Today another painter from Polish painters series – Teresa Pągowska.

See the first post in this series here: Jerzy Nowosielski

mapart.me:   Teresa Pągowska
Teresa Pągowska (via)

mapart.me:   Teresa Pągowska
Teresa Pągowska (via)

mapart.me:   Teresa Pągowska
Teresa Pągowska (via)

mapart.me:   Teresa Pągowska - Sprzedawca Owoców
Teresa Pągowska – Sprzedawca Owoców (via)

mapart.me:   Teresa Pągowska - Autoportret
Teresa Pągowska – Autoportret (Selfportrait) (via)

mapart.me:   Teresa Pągowska - Myjąca głowę z cyklu figury magiczne
Teresa Pągowska – Myjąca głowę z cyklu figury magiczne (via)

mapart.me:   Teresa Pągowska - Aleja - Wiosną
Teresa Pągowska – Aleja – Wiosną (via)

mapart.me:   Teresa Pągowska - Kobieta i Ocelot
Teresa Pągowska – Kobieta i Ocelot (via)

mapart.me:   Teresa Pągowska - Monochromat XXXX
Teresa Pągowska – Monochromat XXXX (via)

mapart.me:   Teresa Pągowska - Akt
Teresa Pągowska – Akt (Nude) (via)

mapart.me:   Teresa Pągowska - Krowa Wiosną
Teresa Pągowska – Krowa Wiosną (via)

mapart.me:   Teresa Pągowska - Siedząca w Spódnicy
Teresa Pągowska – Siedząca w Spódnicy (via)

Leave a Reply

